Inspektor do spraw kadr

Dom Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św.
Inspektor do spraw kadr
Miejsce pracy: Ostrowiec Świętokrzyski
Numer: StPr/25/1154
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie i kontrola list obecności, ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej.Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej BIP - ostrowiec.naszdps.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Umiejętność redagowania pism, stosowania i interpretowania przepisów prawnych i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.Szczegółowe informacje dotyczące naboru na wolne stanowisko pracy znajdują się na stronie internetowej BIP - ostrowiec.naszdps.pl

Miejsce pracy:

Ostrowiec Świętokrzyski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek za wieloletnią pracę oraz dodatek dla pracowników pomocy społecznej w kwocie 1000 zł miesięcznie brutto.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim