Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, wskazane doświadczenie w branży lub na podobnym stanowisku, znajomość produktów ubezpieczeniowych, umiejętność zarządzania czasem, dobra organizacja pracy, posiadanie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych oraz efektywnego umawiania spotkań, nastawienie na realizację zadań i osiąganie celów biznesowych. Zadania osoby zatrudnionej: efektywna realizacja celów sprzedażowych i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.Pracodawca oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodną formę, atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji bez górnej granicy uzależnionej od realizacji zadań.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
16 kwi 2025
Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych
TUiR Allianz Polska S.A.
Radom
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów : Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe : Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb...
14 kwi 2025
Doradca ds. Ubezpieczeń Majątkowych
Klient portalu Praca.pl
Radom
Pozyskiwanie oraz utrzymanie relacji z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Opracowywanie indywidualnych ofert ubezpieczeniowych. Prowadzenie spotkań sprzedażowych i negocjacji. Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach rozwijających...
12 kwi 2025
Specjalista do spraw sprzedaży
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Ostrowiec Świętokrzyski
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, realizacja planów sprzedażowych. Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 5) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1...