- codzienny kontakt z klientami biznesowymi drogą telefoniczną i mailową
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
- realizacja planów sprzedażowych i budowanie długofalowej współpracy
- przygotowywanie ofert handlowych i dopasowywanie rozwiązań do potrzeb klienta
- dbałość o jakość obsługi oraz pozytywne doświadczenia klientów
- lubisz rozmawiać przez telefon i potrafisz budować relacje z klientami
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży B2B lub telefonicznej obsłudze klienta
- dobra organizacja pracy, samodzielność i nastawienie na osiąganie wyników
- komunikatywność, determinacja i odpowiedzialność za powierzone zadania
- podstawowa znajomość Excela
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzenia: stała pensja 5500 zł brutto + premie od 3600 do 18 300 zł brutto
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00 w systemie hybrydowym
- brak nadgodzin i realny work–life balance
- kompleksowe szkolenie wdrożeniowe i cykliczne warsztaty sprzedażowe
- wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę opartą na współpracy
- pakiet benefitów pozapłacowych: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, kafeteria benefitowa
13 lis 2025
Doradca Klienta Biznesowego Orange
OPTIMO Sp. z o.o.
Radom
Twoje główne zadania: doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i ICT dla klientów biznesowych negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa monitorowanie rynku praca na...
12 lis 2025
Specjalista ds. Rozwoju Klienta
Lyreco Polska
Ostrowiec Świętokrzyski
prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z firmami z różnych branż utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych realizacja indywidualnych planów sprzedażowych i rozwój...
10 lis 2025
Doradca Klienta Biznesowego (m/f/d)
Lyreco Polska
Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt telefoniczny i mailowy z Firmami. Twoim zadaniem będzie utrzymanie, pozysk i rozwój Klienta. Plany sprzedażowe realizowane na przypisanych do Ciebie Klientach. Częściej to Ty wykonujesz telefon do Klienta, ale czasem to Klient odzywa się do...