Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: marketing, reklama, zarządzanie
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office
Wymagania inne:
Wymagania:- wykształcenie wyższe (marketing, reklama, zarządzanie)- samodzielność, dobra organizacja czasu pracy,- łatwość nawiązywania kontaktów i wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe,- wiedza i doświadczenie marketingowe,- dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i nastawienie na realizację celów sprzedażowych firmy,- determinacja w dążeniu do celu i realizacji powierzonych zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- obsługa pakietu MS Office,- dobra organizacja pracy,- wysoka kultura osobista,- prawo jazdy kat B (warunek konieczny).Zakres obowiązków: - współtworzenie strategii marketingowej - tworzenie ofert szkoleniowych - zawieramie umów - telefoniczna oraz terenowa promocja firmy - tworzenie kampanii e-marketingowych,- tworzenie kampanii promocyjnych i wizerunkowych,- tworzenie raportów z działań oraz analiza wyników,- przygotowanie i udział w targach branżowych.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 30,50 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
26 kwi 2025
Handlowiec
TB Truck & Trailer Serwis Sp. z o.o.
Radom
Twój zakres obowiązków aktywne poszukiwanie klientów przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych tworzenie raportów sprzedaży realizacja celów sprzedażowych analizowanie rynku Nasze wymagania: Minimum 3 lata doświadczenia w...
15 kwi 2025
Handlowiec stacjonarny.
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Ostrowiec Świętokrzyski
Poszukiwanie klientów. Sprzedaż materiałów budowlanych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word Wymagania inne:
10 kwi 2025
Handlowiec- branża poligraficzno- reklamowa
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Kielce
Pozyskiwanie nowych klientów dla których będziemy świadczyć usługi poligraficzne. Budowanie długoterminowych relacji z nimi (budowanie długoterminowych umów współpracy).Nawiązywanie współpracy z klientami na ogólnopolskim rynku. Promowanie...