Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętności analityczne
Wymagania inne:
Wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy z systemami do obsługi zgłoszeń i relacji z klientami (np. CRM, systemy ticketowe), min. 5 lat, w tym min. 1 rok doświadczenia w branży call center lub w telefonicznej obsłudze klienta i min. 2 lata w administracji publicznej, samodzielność, dokładność, odporność na stres.Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-632025.html
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
30 paź 2025
Specjalista ds. archiwizacji i zarządzania dokumentacją
Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach
Kielce
1) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego jednostki,2) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,3) zarządzanie dokumentacją w systemie EZD oraz obsługa platform elektronicznych (ePUAP, e-doręczenia),4) obsługa urządzeń...
28 paź 2025
Technik administracji
Komenda Miejska Policji w Kielcach
Kielce
1. Wprowadzanie do systemu informatycznego kart KSIP.2. Sprawdzanie osób daktyloskopowanych oraz nadawanie nr OIO.3. Sprawdzanie notowań procesowych osób podejrzanych do spraw prowadzonych przez funkcjonariuszy KP II Kielce.4. Koordynowanie poprawek...
25 paź 2025
Główny specjalista
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Kielce
1. Utrzymanie Regionalnej Sieci Szerokopasmowej Województwa Świętokrzyskiego.2. Wydawanie warunków technicznych i uzgadnianie projektów budowlanych.3. Aktualizacja i utrzymanie bazy danych paszportyzacyjnych i klienckich RSSWS.4. Wprowadzanie danych...