Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu, bud. C parter lub bud. A piętro 2, praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, kontakty zewnętrzne z: klientami, stronami postępowań.
Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze w budynku A.
Zakres zadań
- zapewnia obsługę administracyjną składów ustalających poziom potrzeby wsparcia
- przygotowuje projekty decyzji dotyczących ustalenia poziomu potrzeby wsparcia, w tym wprowadza do systemu elektronicznego wnioski o wydanie decyzji i o ponowne rozpatrzenie sprawy
- zapewnia obsługę administracyjną składów ustalających poziom potrzeby wsparcia, w tym prowadzi w formie elektronicznej rejestr spraw i odwołań wpływających do Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
- udziela informacji i wyjaśnień osobom z niepełnosprawnością w zakresie toczącego się postępowania i przysługujących im ulg i uprawnień
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość ustaw: o świadczeniu wspierającym, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- Znajomość rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
- Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16 roku życia
- Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie warunków, sposobu oraz trybu gromadzenia i usuwania danych w ramach Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności
- Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wykonywania badań specjalistycznych na potrzeby orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
- Znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie ustalania poziomu potrzeby wsparcia
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
20 lis 2025
Inspektor
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach
Kielce
Warunki pracy Praca biurowa jednozmianowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin każdego dnia roboczego, kilka razy w miesiącu wyjazdy służbowe na terenie powiatu kieleckiego bez godzin nadliczbowych. W związku z kontrolami budów i obiektów...
13 lis 2025
Starszy inspektor
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Kielce
Przyjmowanie dokumentacji do archiwum, opiniowanie protokołów oceny dokumentacji archiwalnej, analiza, sporządzanie wyciągów materiałów znajdujących się w zasobach archiwum, konserwacje oraz porządkowanie zasobu archiwalnego, udzielanie...
13 lis 2025
Podinspektor w wydziale ds, funduszy strukturalnych, promocji, współpracy z organizacjami pozarządowymi
Urząd Miasta Knurów
Knurów
KONKURS: szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl Nr oferty:OR.II.2110.10.2025.Główne obowiązki pracownika na stanowisku:1. Kompleksowe prowadzenie obsługi kancelaryjnej Wydziału, w tym obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów SEKAP...