Inspektor

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 151919

Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu, budynek A - parter, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych, kontakty z: pracownikami operatora pocztowego, klientami zewnętrznymi, przedstawicielami innych instytucji.


Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze w budynku A.

Zakres zadań

  • wykonuje czynności kancelaryjne w tym odbiera, rozdziela, segreguje oraz rejestruje w teleinformatycznym systemie elektroniczym korespondencję i przesyłki wpływające lub dostarczane osobiście do Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego
  • udziela kompleksowych informacji, wydaje druki i formularze oraz udziela pomocy w ich wypełnianiu osobom korzystającym z usług Urzędu
  • prowadzi skład chronologiczny i skład informatycznych nośników danych
  • prowadzi sprawy związane z prenumeratą i dystrybucją prasy i wydawnictw promulgacyjnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz instrukcji kancelaryjnej
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty pracy

16 maj 2025

Oferta pracy Starachowice

Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

Kielce

Warunki pracy praca biurowa, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, naturalne i sztuczne oświetlenie, budynek nie posiada windy. Zakres zadań Realizuje czynności w zakresie międzynarodowej wymiany informacji kryminalnych...

07 maj 2025

Oferta pracy Starachowice

Specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Skarżysku-Kamienna

Skarżysko-Kamienna

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, magazynowa i zaopatrzeniowa, praca wymagająca wysiłku fizycznego, praca przy monitorze ekranowym powyzej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, stanowisko jest usytuowane na parterze...