Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętności analityczne
Wymagania inne:
Wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy z systemami do obsługi zgłoszeń i relacji z klientami (np. CRM, systemy ticketowe), min. 2 lata, w tym min. 1 rok doświadczenia w branży call center lub w telefonicznej obsłudze klienta, samodzielność, dokładność, odporność na stresOgłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-642025.html
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 900 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
04 lis 2025
Starszy inspektor
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Kielce
Przyjmowanie dokumentacji do archiwum, opiniowanie protokołów oceny dokumentacji archiwalnej, analiza, sporządzanie wyciągów materiałów znajdujących się w zasobach archiwum, konserwacje oraz porządkowanie zasobu archiwalnego, udzielanie...
04 lis 2025
Inspektor
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach
Kielce
Warunki pracy Praca biurowa jednozmianowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin każdego dnia roboczego, kilka razy w miesiącu wyjazdy służbowe na terenie powiatu kieleckiego bez godzin nadliczbowych. W związku z kontrolami budów i obiektów...
02 lis 2025
Podinspektor
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Kielce
1. Wykonywanie i obróbka fotografii z wydarzeń, spotkań związanych z działalnością Marszałka Województwa Świętokrzyskiego, Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego, Zarządu Województwa Świętokrzyskiego oraz Urzędu Marszałkowskiego.2....