Firma widziszwszystko Sp. z o.o. posiada w swojej ofercie usługi satelitarnego monitorowania pojazdów - system widziszwszystko.
Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemu.
ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ www.widziszwszystko.pl
Dołącz do nas jako:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami
- Dbanie o wizerunek firmy
- Rozbudowywanie bazy klientów
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows)
- Wykształcenie m.in. średnie
- Prawo jazdy kat B (doświadczenie w prowadzeniu pojazdu)
- Nastawienie na realizację powierzonych zadań
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność organizowania pracy własnej i zarządzania czasem
- Dyspozycyjność, praca w delegacji
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjny system wynagrodzenia, adekwatny do uzyskanych efektów (premia)
- Możliwość rozwoju oraz nabywania doświadczenia
- Stabilną pracę w przyjaznym, młodym zespole
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, komputer
03 lis 2024
Przedstawiciel Handlowy
widziszwszystko sp. z.o.o
Kielce
Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W...
03 lis 2024
Przedstawiciel Handlowy z językiem angielskim
widziszwszystko sp. z.o.o
Kielce
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Dbanie o wizerunek firmy Rozbudowywanie bazy klientów Nasze wymagania: Biegła znajomość języka angielskiego Umiejętność obsługi komputera...
28 paź 2024
Specjalista ds. Handlowych
widziszwszystko sp. z.o.o
Kielce
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Budowanie bazy kontaktów Tworzenie i prezentacja ofert Dobór rozwiązań dla klientów B2B Negocjowanie i zawieranie umów Nadzór nad montażem urządzeń Wymagania: Umiejętność organizacji...