Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie wyższe (marketing, reklama, zarządzanie), samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu, łatwość nawiązywania kontaktów i wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, wiedza i doświadczenie marketingowe, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, obsługa pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, prawo jazdy kat B (warunek konieczny)Zakres obowiązków: zarządzanie Social Mediami (Facebook, Instagram, Linkedin), zarządzanie kanałem YouTube, współtworzenie scenariuszy filmów promocyjnych, współtworzenie strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży, tworzenie kampanii e-marketingowych, tworzenie kampanii promocyjnych i wizerunkowych, tworzenie raportów z działań oraz analiza wyników, przygotowanie i udział w targach branżowych, współtworzenie konferencji, eventów i szkoleń związanych z kreowaniem wizerunku firmy
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
16 mar 2025
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Kielce
wg stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: marketing, reklama, zarządzanie Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office Wymagania inne:...
14 mar 2025
Specjalista/ka ds. marketingu
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Kielce
wg potrzeb Wymagania inne: Zakres zadań; Kreowanie strategii komunikacyjnej 360 digital, ATL, BTL, marketplacey; Planowanie i realizacja kampanii marketingowych oraz rekomendowanie nowych rozwiązań; Zarządzanie projektami marketingowymi, w tym...
11 mar 2025
Specjalista / specjalistka ds. marketingu
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Kielce
wg potrzeb Wymagania inne: Wymagania; Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Znajomości narzędzi i technik z zakresu marketingu.Umiejętności tworzenia efektywnej strategii komunikacji marketingowej. Znajomość programów MS Office....