Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Specjalista ds nieruchomości
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/0380
OBOWIĄZKI:
obsługa mailowa i telefoniczna najemców wystawianie faktur, naliczeń i innych dokumentów oraz kontrola ich płatności okresowe rozliczanie mediówreprezentowanie właścicieli w kontakcie z najemcami comiesięczne rozliczanie wynajętych powierzchni , generowanie raportów ze stanu nieruchomości przygotowywanie dokumentów do księgowości , sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów obsługa poczty ( wychodząca i przychodząca )inne zadania typowo administracyjne zależne od aktualnej potrzeby
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe na w/w stanowisku
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera znajomość programów komputerowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 400 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
19 kwi 2025
Administrator nieruchomości
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Kielce
wg potrzeb Wymagania inne: Zakres obowiązków: bieżąca kontrola nieruchomości, kontrola firm obsługujących nieruchomości, koordynacja prac przy okresowych kontrolach budynków, przygotowywanie zleceń na wykonanie bieżących napraw i kontroli,...