Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1070
OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany rynek3. Kontakty z kontrahentami4. Weryfikacja należności5. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów6. Przygotowywanie ofert handlowych7. Tłumaczenie dokumentów, korespondencji, prezentacji na potrzeby klienta, innych działów Barlinek S.A i wszystkich spółek zależnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: zorientowanie na klienta


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 6 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Podobne oferty pracy

02 paź 2025

Oferta pracy Starachowice

Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta

UNIBEP S.A.

Radom

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW), Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w...

29 wrz 2025

Oferta pracy Starachowice

Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Kielce

1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany rynek3. Kontakty z kontrahentami4. Weryfikacja...

24 wrz 2025

Oferta pracy Starachowice

Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej

Klient portalu Praca.pl

Radom

Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej. Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów i korespondencji. Nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanych do klienta. Sporządzanie raportów i zestawień. Współpraca z...