Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej

Ogłoszenie numer: 10259828, z dnia 2025-09-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej

Miejsce pracy: Radom

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej.
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów i korespondencji.
  • Nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanych do klienta.
  • Sporządzanie raportów i zestawień.
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz kontrahentami zewnętrznymi.
  • Udział w procesie przygotowania i odbiorów nieruchomości.

Wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne.
  • Samodzielność, odpowiedzialność i dbałość o szczegóły.
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych.
Mile widziane
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta, zwłaszcza w firmie deweloperskiej.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Niezbędne narzędzia do pracy.
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

02 paź 2025

Oferta pracy Starachowice

Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta

UNIBEP S.A.

Radom

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW), Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w...

01 paź 2025

Oferta pracy Starachowice

Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Kielce

1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany rynek3. Kontakty z kontrahentami4. Weryfikacja...

29 wrz 2025

Oferta pracy Starachowice

Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Kielce

1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany rynek3. Kontakty z kontrahentami4. Weryfikacja...