Specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ogłoszenie o naborze Nr 155928

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym        i  sztucznym oświetleniem,
  • praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z terminowości zadań oraz częstych kontaktów z pracownikami oraz interesantami, w celu udzielania wyjaśnień, instruktażu czy wymiany informacji,
  • stanowisko jest usytuowane na trzeciej kondygnacji budynku,
  • w budynku istnieją bariery architektoniczne: brak windy, główne wejście, pomieszczenia urzędu, toalety nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnoprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
  • indywidualne stanowisko pracy jest wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, telefon, drukarka, kserokopiarka, skaner, faks),
  • praca wymaga długotrwałej pozycji siedzącej,
  • istnieje aneks kuchenny do dyspozycji pracowników

Zakres zadań

  • prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego, w tym organizowanie i koordynowanie jego bieżących spraw administracyjnych,
  • przyjmowanie, rejestrowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji oraz nadzorowanie jej właściwego obiegu w formie tradycyjnej i elektronicznej (system EZD),
  • redagowanie i przygotowywanie pism, notatek służbowych, protokołów i zarządzeń na polecenie Komendanta,
  • obsługa spotkań, narad i wizyt gości, w tym prowadzenie terminarza i przygotowywanie dokumentów,
  • obsługa telefoniczna i e-mailowa sekretariatu – przyjmowanie i przekazywanie informacji,
  • prowadzenie spraw pracowniczych, w tym przygotowanie dokumentacji związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy,
  • opracowywanie materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność posługiwania się systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD – mile widziana praktyczna znajomość),
  • zdolność do pracy pod presją czasu i w stresujących sytuacjach,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność sprawnej organizacji własnej pracy i wykonywania złożonych zadań;

Podobne oferty pracy

14 wrz 2025

Oferta pracy Starachowice

Specjalista w biurze organizacji urzędu wydział administracji i kadr

Urząd Miasta Kielce

Kielce

- udzielanie wszechstronnej i wyczerpującej informacji o zakresie działania i sposobie załatwiania spraw przez Prezydenta Miasta, Wydziały Urzędu, Radę Miasta Kielce oraz jednostki organizacyjne miasta,- udzielanie instruktażu dotyczącego sposobu...

14 wrz 2025

Oferta pracy Starachowice

Główny specjalista

Urząd Miasta Kielce

Kielce

- analiza i przetwarzanie danych na potrzeby miejskich systemów informacyjnych,- przygotowywanie analiz i wizualizacji danych geograficznych,- utrzymanie, aktualizacja i rozwój bazy danych,- udział w projektowaniu, rozwijaniu i wdrażaniu aplikacji...

08 wrz 2025

Oferta pracy Starachowice

Asystent

Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Radom

Warunki pracy Wejście do Punktu Obsługi Klienta i zespołu mazowieckiego znajduje się od strony ul. Limanowskiego w budynku Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Radomiu. Wejście posiada podjazd dla osób z...